Gwarancja i serwis


Warunki i zasady udzielenia gwarancji oraz serwisowania urządzeń.

Nasza firma oprócz sprzedaży, zapewnia Państwu gwarancyjną i pogwarancyjną obsługę serwisową nabytych urządzeń. Przykładamy ogromną wagę do zagadnień związanych z obsługą serwisową sprzętu znajdującego się w naszej dystrybucji. Znakomita jakość produktów LafoMed Life oraz znajomość budowy naszych urządzeń, wraz z pełnym dostępem do oryginalnych części zamiennych, umożliwia nam bezstresowe prowadzenie czynności serwisowych zarówno w okresie gwarancji jak i po jej zakończeniu.

Wszystkie autoklawy LafoMed Life objęte są standardową 2 letnią gwarancją. Wszystkie gwarancyjne czynności serwisowe  są wykonywane z użyciem wyłącznie oryginalnych podzespołów LafoMed Life.

Każdy autoklaw LafoMed Life posiada komplet dokumentów zawierający kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim, paszport techniczny oraz kopię certyfikatu CE i deklarację zgodności. Wszelkie czynności gwarancyjne są wykonywane bezpłatnie pod warunkiem posiadania oryginalnej, wypełnionej karty gwarancyjnej wraz z datą sprzedaży , podpisem i stemplem serwisu autoryzowanego oraz sprzedawcy.

Uwaga! – gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych takich jak:

W przypadku problemów z pracą autoklawu należy w pierwszej kolejności skontaktować się z autoryzowanym serwisem ponieważ przyjęcie do serwisu sprawnego urządzenia skutkuje opłatą za diagnostykę + obciążeniem kosztami transportu.

Czynności serwisowe w okresie gwarancji.

Autoklawy LafoMed Life są urządzeniami o bardzo małej awaryjności dzięki zastosowaniu najnowszej generacji modułów elektronicznych sterowanych za pomocą procesorów motorola. W przypadku wystąpienia usterki należy bezzwłocznie skontaktować się z autoryzowanym serwisem w celu sprawdzenia czy usterki nie może usunąć sam użytkownik (wymiana bezpieczników, filtrów lub uszczelek). Po wywiadzie przeprowadzonym przez serwis, podjęta zostanie decyzja o ew. zleceniu odbioru autoklawu przez firmę kurierską. Odbiór przesyłki i zwrotne dostarczenie w przypadku zasadnego zgłoszenia serwisowego jest bezpłatne. Odbiór ustalany jest indywidualnie w najdogodniejszym terminie. Autoklaw musi być zapakowany w oryginalne opakowanie ochronne w celu zapewninia mu bezpiecznego transportu. Uwaga ! – firma kurierska nie pakuje przesyłki. Użytkownik sam musi zapakować autoklaw do skrzyni dostarczonej wraz z autoklawem podczas zakupu.

Serwis autoryzowany Lafomed jest zobowiązany do jak najszybszego usunięcia usterki. Autoklawy LafoMed Life są naprawiane w ciągu 2-3 dni roboczych licząc od dnia dostarczenia do serwisu. W przypadku gdy naprawa gwarancyjna miałaby przekroczyć 7 dni roboczych klient ma prawo do urządzenia zastępczego o porównywalnych parametrach.

Autoklawy LafoMed Life posiada elementy naturalnie zużywające się wymienione w instrukcji obsługi (bezpieczniki, filtry i uszczelki). Usterka autoklawu spowodowana zużyciem tych elementów oraz rozregulowaniem drzwi nie stanowi podstaw do naprawy gwarancyjnej.

Uwaga! – Należy pamiętać, że w przypadku niestwierdzenia awarii, kosztami serwisowymi oraz kosztami transportu zostanie obciążony właściciel autoklawu.

Utrata gwarancji.

Zapewniamy bezpłatną obsługę serwisową naszych autoklawów w okresie gwarancyjnym. Warunkiem obsługi gwarancyjnej jest wykorzystywanie urządzeń zgodnie z zasadami i przeznaczeniem opisanym w instrukcji obsługi. Utrata gwarancji możliwa jest w następujących przypadkach:

Serwis pogwarancyjny.

Autoklawy LafoMed są objęte zarówno serwisem gwarancyjnym jak i pogwarancyjnym. Po upływie okresu gwarancji nie zmienia się nic w jakości ani warunkach obsługi serwisowej, pozatym że usługi serwisowe i transportowe są odpłatne.

Przegląd techniczny autoklawów Lafomed po gwarancji.

Koszt przeglądu  – 650zł brutto.
Koszt transportu DHL w obie strony – 300zł brutto

Usługa jest wykonywana wyłącznie w autoryzowanym serwisie LafoMed Life.

W ramach przeglądu wymieniane sa filtry i uszczelki w autoklawie które podlegają wymianie, elementy wymagające okresowego czyszczenia są czyszczone, sprawdzane i testowane jest działanie posczególnych zaworów oraz wykonywany test B&D. Wszystkie informacje wpisane sa do paszportu technicznego wraz z wynikiem testu B&D.

Po zgłoszeniu gotowości do przeglądu serwis zleci odbiór przesyłki z Państwa firmy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Odbiór ustalany jest indywidualnie w najdogodniejszym terminie. Autoklaw musi być zapakowany w oryginalne opakowanie ochronne w celu zapewnienia mu bezpiecznego transportu. Uwaga ! – firma kurierska nie pakuje przesyłki. Użytkownik sam musi zapakować autoklaw najlepiej do opakowania dostarczonego wraz z autoklawem podczas zakupu.